next stop, Gothenburg!

Då ska jag dra mej mot stationen snart för att sätta min lilla rumpa på tåget mot Göteborg.
Möter upp Una oh vi går runt lite oh kanske tar en fika oh sedan drar jag till mina kusiner oh slappar.
Ska nämnligen jobba en heldag i studion imorgon oh jag börjar klockan 9 på morgonen. Gah! Det är inte jag van vid längre, jag är van att vakna 12 och sen glo på våra bästa år oh svära åt Shawn som är hemsk mot Belle. Hahah!
Men aja, back to work nu då och om 1 månad har serien premiär på Cartoon Networks, ni glömmer väl inte att titta då? :)
Hejjsvejjs!


Kanske blir det Göteborg för mig nån vacker dag? Vem vet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis makeup och få gratis smink :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=73

2008-09-06 @ 19:18:57
Postat av: dany the blogger

ÄR REDAN MEDLEM DÄR!

2008-09-07 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0