en kort sammanfattning av helgen.

Fredag: kom hem från göteborg, spelade in två tre repliker i studion oh då menar jag runt 4-5 minuters jobb bara oh väntan på tåg i 2 timmar blev det tillslut, dany var inte så glad dom timmarna. Kom hem, gjorde mig iordning, tjejorna kom och vi drog till Nilo på förfest sen sluta kvällen som den gjorde men det var underbart att vara med vännerna!

Lördag: Började med att ta det lugnt i några timmar och sedan dra till emelie vid 4 tiden. Folk droppa in två efter två oh sedan blev det party oh sist taxi till stan. Kvällen sluta la bra. Men i roligt sällskap blir kvällen rolig. Tack gode gud för det.

Söndag: BÄÄÄÄÄST! RELAX HOS ÄLSKADE HANNA! SOV DÄR FRÅN LÖRDAG NATT OH KOM HEM IDAG!
HELT UNDERBART, BAD I OLIVOLJATVÅL, SKUM, GLASS VITT VIN OCH MASSA SNACK OH SKRATT. BRA VÄN!
BILDER!

Fredagen:


fredagen blev den nya tshirten från H&M i Göteborg oh Cheap Monday jeansen

Lördagen:

Oh sista kvällen på matfestivalen så bar jag mina ljusblåa liknande chinos från JC oh tshirt från Blueprint

Kommentarer
Postat av: Lia

snygga bilder :D

2008-09-02 @ 16:09:34
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

lia: taaack :D

2008-09-02 @ 19:01:03
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar :D

2008-09-02 @ 19:29:45
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

amir: luuugnt :D

2008-09-02 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0