då var det Sveriges största loppismarknad och där fanns jag!

Elin oh hennes familj kom med bilen oh hämta mej hos Hanna igår för att sedan köra en bit mot Gullspång där loppisen hölls :) Grymt mkt saker oh grymt mkt folk. Nu var det bara att checka runt stället först för att sedan hitta sina favoriter.
Här är mina BÄSTASTE FYND EVER I LIVET JAG GJORT. Oh allt detta för bara 150 kr! Sinnes!





1. Stentvättade jeans
2. Mer randigt i garderoben nu. Älska "piratmodet"
3.Go tröjja som ska iväg till Hanna :) En färgglad randig i garderoben oh vänta på snön.
4. Lacoste hittade jag även bland högarna! Jättemysig tröjja och en nice lång ljusblå skjorta.
5. Favoritplagget blev den långa och stora mörkgröna cardigan:en med stora träknappar. En stor rödvinsfärgad tröjja till vinterpromenaderna med Veronica oh companiet ;)
6. En extra lila tshirt och en J. Lindeberg tröjja. Härliga färger tyckte jag och passa på att plocka med sig J. Lindan..
7. JeansJackan alla snackar om. Höhö! Hur snygg som helstt.
8. My favorite pair of bags. Den med axelbandet är i äkta skinn. Väldigt gammal och en snygg portfölj som jag kan bära runt med mina manus i. En härlig tavla som berörde mej lite faktiskt. Fina färger i den med.
9. Tre snygga brunfärgade bälten. Alla tre bälten är i olika brun och jag älskar dom. Äntligen har jag bälten.
10. En snygg stickad väst till Hannas syster Maria.
11. Dom coolaste bågarna ever är dom i mitten. Till mej ofc, Prada tror jag det är. Ska visa en modell som bär sånna.
Äkta pilotbågar från 60's till pappa och snygga Marilyn Monroe glasses till mamsen :)
12. Oh sist, de hetaste skorna ever. Svarta finskor i lack och ett par fejk converse men who cares, märket finns på sidorna så haha! Favoriterna blev dom till höger. Så heta oh jag som var såå nära på att köpa dom gråa från ACNE som ser lite ut som dom här men tur att jag hitta dessa babies, mycket finare!
13. En piké från Puma, en piké från Lacoste och en från Hugo Boss.
Jag var grävarnas kung där! Haha!

Nu är jag glad :) Hejjsvejjs Summer, hello sexy Winter ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda 's k a n d a l i s m'

Damn vilka fynd!

2008-09-07 @ 18:27:33
URL: http://skandalism.devote.se
Postat av: Maria Hilmersson-Landgren

åh!! vad glad jag blir när jag ser alla kläder du köpte på loppisen :) VILKA KÖP!!! Jag tyckte om solglasögonen och jeansjackan mest :) men allt var as snyggt! vad kul!!!! Tack för västen, den var jätte snygg ;) pussi älskar dig <3

2008-09-07 @ 18:47:02
Postat av: una

:O:O det ser ju ut som dom där glasögonen!! och jeansen var sjukt snygga... bra köp du gjort där dany!

2008-09-07 @ 19:02:26
Postat av: dany the blogger

Amanda: I know, helt sinnes!

Maria: I LOVE YOU! <3

Una: i know, helt sjukt! Det är dom ja tror det!

2008-09-07 @ 19:13:48
Postat av: linda

OMG allt 150? du måste skoja asså kostade typ en tröja 5 kr lr? inte ens de ju du köpte hela loppisen ju men de var snyggt iaf :P

2008-09-11 @ 17:19:48
Postat av: dany the blogger

Linda: jaaa vet! helt galet snygga saker!

Nej, vi tog en påse, fyllde den med coola kläder oh gav en 50 kronors sedel till dom. Haha! Oh, väskor oh skor gav jag 20 kr per par :P haha! galet bra fynd ja!

2008-09-13 @ 02:36:57
Postat av: linda

Jaa det var verkligen bra fynd, hehe :) precis börjat läsa din blogg den är jätte bra like it ;)

2008-09-15 @ 21:03:29
Postat av: David

:O Jävlar vad finns denna marknad? wow

2008-09-15 @ 21:35:47
URL: http://sliq.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

Linda: vad glad jag blir :D haha taack! :D

David: jaa, det var enligt dom " sveriges största loppmarknad " i Gullspång =) haha! du missade något där ;)

2008-09-15 @ 22:14:06
Postat av: Maria

OMMAGAAD

så fina saker och färger

ja vill också till gullspång

2008-09-17 @ 17:17:29
URL: http://www.superhighheels.blogspot.com
Postat av: Maria

o ja måte ha den där stora bruna väskan!

2008-09-17 @ 17:18:54
URL: http://www.superhighheels.blogspot.com
Postat av: Dany the blogger!

maria: haha, jaa, loppisen är slut oh jaa, du kan få låna den nån dag när du kommer ner kanske? Pusss!

2008-09-17 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0