nästa station, Göteborg..


Helgen blev så himla lyckad! Jag är glad! Snart blir det sängen för att imorgon upp och ta tåget 06:53 mot Göteborg.
Det är min näst sista dag i studion oh dubbar för "The Latest Buzz"..
Lite sorligt faktiskt men nya serier på gång sen efter förhoppningsvis. Och serien går ju nu på Cartoon Networks ett bra tag framöver så det känns ju skönt och sitta och glo på den samt höra sin röst i en annan karaktär..
Lite läskigt ska ni veta..
Hoppas eran vecka har varit lika bra som min.
Sleep tight and don't let the big bugs bite.



photo taken by my dear friend Petter.


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej.

Jag tänkte bara informera om att det just nu pågår en tävling på min blogg om två presentkort på MQ ala 500kr. Det är alltid kul med nya deltagare.



Hoppas du är med och tävlar

Kramar Camilla (myrrah)



Här hittar du tävlingen:

http://myrrahs.se/2008/october/tavling-2.aspx#Comment

2008-10-27 @ 20:00:52
URL: http://myrrahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0