Inspelningen börjar närma sig..


Okej, vad ska jag ha med mig till Sthlm? Det är ju inte en vanlig resa där jag behöver massa plagg för att stanna en helg för att festa oh ha kul utan det är ju pga jobb jag åker upp.
Jag behöver la inte ta med mig hela garderoben eller?
Jag menar, det ju bara en filminspelning jag ska på oh all kostym och sånt är ju hos dom.
Anyway, ska packa lite nu för att sedan försöka lägga mig lite tidigt idag för att vara pigg imorgon men sover nog också mycket på vägen upp.
Ha det bra så hörs vi imorgon! Hinner nog blogga lite imorgon med innan jag drar.
Datorn får stanna hemma för att jag kommer knappt hinna göra något annat än att spela in där uppe.
Pusss!


Brad Pitt & Tom Cruise som vampyrer i "Interview with the vampire"
Får la hoppas på att jag ser lika bra ut som dom som en vampyr.


Kommentarer
Postat av: bli medlem

BLI MEDLEM OCH SAMLA SEDAN IHOP POÄNG FÖR ATT FÅ GRATIS PRESENTKORT FRÅN H&M/GINA TRICOT 100% GRATIS

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35411

2008-10-12 @ 00:14:03
Postat av: ANGELICA

Den är bra! :)

2008-10-12 @ 11:32:37
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0