hemma från sthlm


Hej
Kan säga att inspelningen gick superbra och det blev as snygga bilder och kommer bli en grym kortfilm.
Ska se den i december i Filmhuset oh få en varsin dvd :)
Hade undebara Natalie som min motspelare, oh hon var hur bra som helst.
Blev vän med massa där, make-up tjejorna, saknar er redan ;) Haha, tror vi alla sa ordet FACEBOOK 678 ggr dessa dagar.
Anyway, mina kusiner från London är här så vill njuta varje liten sekund med dom, men dock så åker jag till gbg ikväll för att imorgon jobba med serien.
Ni missa väl inte premiären i måndags? Om ni gjorde det så går den varje dag i veckan klockan 18:00.
Hejjsvejjs!



Jag, Erik, Natalie och Andreas i 1700-tals kostymer. Nice!


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: jag har inte kommenterat någon som jag inte känner den här månaden :O det är någon som utger sig för att vara jag.

2008-10-16 @ 15:34:17
URL: http://loux.blogg.se/
Postat av: Emelie

DU ÄR GRYM BABE!

2008-10-16 @ 18:52:47
Postat av: Anonym

louise: ok..

emelie: oh thanks babe!

2008-10-19 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0