göteborg nästa igen oh snart premiär


Igår kväll drog jag till staden som aldrig sover, typ, Göteborg för att sleepa over hos mina kusiner för att sedan upp oh jobba i studion dagen efter. Studion var flyttad oh det är helt underbart. Stora fönster oh en as stor takterass. Där kommer jag hänga när ja har min lunchrast, haha! 
Håll utkik på Cartoon Networks!!
Det är beräknat att serien " The Latest Buzz/ Senaste Surret" börjar nu på måndag!
Mer info kommer!
Ha det bra så länge, nu ska jag fortsätta äta mina älskade sourcream chips "doppade i olivolja".
Hejjs!


Hanna!! Byggnaden som lokalerna ligger i har en liknande hiss som den Marie har i Sthlm.
Våran älskade lilla - "Våra bästa år hiss"..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0