Oh titta där..


Ge mig rosévin nu med lite estrellachips till och lykke li låtar blandat med Amy Winehouse och ett fint och rent dansgolv med massa människor runt om som har världens glädje ♥

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och invänta Desperata hemmafruarna på kanal 5.
Btw, min serie som jag dubbar huvudrollen i, The Latest buzz har precis haft sin första säsong på Cartoon Netoworks. Två säsonger remains, who will be eliminated tonight? Haha! Kände för att dra hela Tyra Banks jobbiga replik..
Nu dog min humor.
Puss&kram!


Tröjan hittade jag i teaterförrådet. Antagligen Second Hand.
Byxorna är Emilio.
Hatt från H&M.
-------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0