Lite av det jag önskar mig..



------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här har jag suttit och letat efter lite nya och fräscha plagg och klickade fram mig till olika hemsidor men ikväll blev det Topman och H&M.

* TRÖJAN är ett måste, hett med grått samt schyssta färger som bryter det tråkiga i färgen grå.
Då blir din höst lite gladare!
BYXAN är slim design och det bästa med H&M's byxor är att det är lite Topman stämpel på dom vilket gör det bättre både för plånbokens skull samt ej svårt att hitta en H&M butik. Och man kan vika upp dom lite slarvigt snyggt..
* KÄNGAN! Jag är dödsförälskad i kängan från Topman. Den starka bajsbruna färgen ger skon ett liv på ett konstigt sätt..
BASKERN för att prova på något nytt samt att få ha känslan av vintage i stilen för dom som älskar det.
 Vilket jag gör så basker blir det definitivt till höst/vintern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0