dags för..




       Spring/ Summer- 09                              Fall/ Winter - 09

Så skönt att se en designer som verkligen vet hur man får till det lilla extra.. Allt ska inte matcha, det ska inte behöva vara mössa i grå och då ska vantarna och resten av outfiten vara i grå. Utan det gäller att mixa och matcha.
Det är då det blir bäst tycker jag. 

Spring/ Summer
kollektionen är grym! Burberry kör lite på "lager på lager" metoden vilket jag tycker ser helt strålande ut. Ljusa färger blandat med tråkiga färger ger ju självklart den tråkiga färgen ett nytt liv. 

Fall/ Winter
är så extremt snygg så man nästan tappar andan. Mössorna som även tjejorna bar på visningen är ju verkligen den finaste accesoaren på modellerna.
Snyggt när den står rakt upp lite och i olika färger. Kläderna är inte direkt så glänsande vilket är superbra med tanke på att det jobbet har skorna.
Burberry har gjort det igen. Förra säsongen var det nitar, nästa blir denna och vad blir det sen då?
Bara Gud och Burberry designen vet!
 

___________________________________________________________


Dolce & Gabbana

Jag har några ord för märket.
Ser väääldigt billigt ut men kostar asmycket! Ser väldigt sliskigt och äckligt ut.
Det enda som är Okej är nog underkläderna men bara ibland och deras jeans har alltid varit det fulaste enligt mig.
Deras lilla metod med att " allt ska matcha" tycker jag dom vinner första pris för men inget positivt.
Usch nej, dissen dissen dissen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0