Fredagar gillar vi


Godmorgon!
dag vaknade jag allt för tidigt. Men igår blev det utgång med några vänner och det blev en lyckad utgång med bra musik och bra people.
Jag kommer lägga upp senare under dagen en bild från igår eller två.
Så idag är det äntligen fredag och vad ska jag göra? Jo, Min bästa vän Hanna kommer till mig. Vi får se vad vi hittar på, kanske drar till ett mysigt fik och avslutar kvällen med en bra film enligt Hanna som går på SVT ikväll. Vi får se.
Ha det bra så länge så hörs vi senare under dagen.
Breakfast time!





Spegel spegel i handen där, säg mig.. Haha kändes lite så.


Kommentarer
Postat av: Maria

vilken cool bild tycker jag. Dany, du ska veta att du ser väldigt snygg och vuxen ut i den frrisyren hihihi! karma maria. sakand är du !!

2008-11-07 @ 22:57:19
Postat av: Dany the blogger!

maria: naw, jag älskar dig jättemycket snygging!

2008-11-07 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0