YAP-kampanjen oh två nya bloggar =)

This is the pic!
Här är kampanjbilden som vi plåtade för Skövdes coolaste trendbutik YAP
Alla som är oh besöker våran kära "storstad" Skövde någon gång måste självklart besöka denna butik..
Som ni ser så är det Jag näst längst ner till vänster =)
Afro tjejen är min vän Nilo oh hon är hur cool somhelst!
Bilden är för övrigt grym, het och cool!!
Jag älskar den och butiken!

Den har skickats runt i små vykort över hela landet också! Spännande!


Btw, mina två kära vänner har skaffat sig blogg också :)


www.justiiceforall.blogg.se


www.andrijana.blogg.se


image84











 


Kommentarer
Postat av: Una

hahah! ja ska länka dig nu! och den bilden har jag på mitt rum, wiho:P

2008-03-17 @ 22:28:10
URL: http://justiiceforall.blogg.se
Postat av: Dany the blogger!

Una: Jaasså :) det ska du ;)
aaah det har du!

2008-03-17 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0