Studenten snart, kanske bryta kostym traditionen?

image104 Studenten iår då! Alla börjar och prata om de kostymerna de ska ha, och vilka som hade just den kostymen förra året, och vilket känt och bra märke det var.. Men jag pallar inte med det mer! Jag hatar kostymer och jag hatar att bära tygbyxan som inte ens sitter snyggt på mina kycklingben.. Varför följa traditionen? Joo, man måste det för att " man tar studenten "..
Whatever, hittade den här snygga klädseln från Yohji Yamamoto.. Jag menar, hur många knasiga blickar skulle inte jag få då?!
Så jävla coolt och bara bryta traditionen! Nångång måste jag vänja mej vid att bära en kostym, aja, och iår blir det faktiskt från H&M jag köper den har jag bestämt, och det är jag jävligt glad över..
H&M gör de som tur med stil :)
Behöver inte köpa just "den" kostymen så jag känner mej som en Boss?
I call it, cheap but classy!

Kommentarer
Postat av: una

bra med kasiga blickar:D avundsjuka jävlar!

2008-03-27 @ 23:46:48
URL: http://justiiceforall.blogg.se
Postat av: Dany the blogger!

Una: haha, jaa :)

2008-03-28 @ 00:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0