Stor tshirt till en liten kille

Från första synen jag fick av den så visste jag att den skulle hamna i min garderob..
Turkos är väldigt inne nu också plus att den har den ett as snyggt bildkollage med häftiga bilder på..
Tshirten är i storlek XL. När det är rea så brukar jag oftast klaga på att det inte finns tshirtar i min storlek som egentligen är S-M,  men nu letar jag bara efter större.
Men ibland kan det vara fult med stora tshirtar.
Det är precis "Det" lilla extra som gör att man ser så jävla snygg ut i den..
Köpten den iallafall för 98 spänn bara ;) yeaah!



image68


Kommentarer
Postat av: Maria

den va fräck, sån unisex liksom

2008-03-05 @ 12:03:19
URL: http://www.stylespiritual.blogg.se
Postat av: Dany the blogger!

Maria: I knoow, så heeta! faan har skapat värsta trenden här i Sköffvde oh massor av tjejor börjar fan att bära de ;)

2008-03-05 @ 17:12:46
Postat av: döden

Tönt, sluta leka modekungen i skövde
skövde i mitt rövhål

2008-03-08 @ 11:52:45
Postat av: Dany the blogger!

Jadu, ja leker inte det!
och jaaa, Skövde suuger!

2008-03-09 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0