My secret...

Är det någon annan i världen här som ej kan släppa Victoria's Secret modellerna...
Jag har fastnat för Jessica Stam, både inom Victoria's Secret showen oh alla andra 5985 visningar hon går.
Jag vet inte vad ja ska göra, jag blir juh helt störd...
Jag oh Johanna snackade igår lite kort om hur Jessica var oh Johannas svar blev: 
rar oh dricker mkt starbucks..
Nu är jag ändå 1 steg närmre henne..  Jag är inte besatt än,
men jag måste se henne snart annars vet jag inte vad ja gör..
Ska ju till hennes hemstad till Sommaren så Maybe Baby!!

image83


Kommentarer
Postat av: johanna

hahhahahhahahhaha läskig snubbe du dany vafan ska du göra i kanada?:D

2008-03-17 @ 12:56:27
Postat av: Dany the blogger!

Johanna: HAHAHHAHA! ja ska inte te henne iaf ;)
jag ska te min faster oh de :P sedan jobba lite kanske, then goo to Los Angeles te kusinerna :)

2008-03-17 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0