stilikoner + mer om jag får välja..



Kan inget annat än att älska OC-stjärnan Adam Brodys smak av kläder. Det kan vara en enkel enfärgad tröja med ett par coola brallor till och sunglasses med en enkel mössa till eller ett par jeans med en schysst t-shirt så har man fixat det. Du kan ju Adam ;) bra!

Ska vi ens gå in på Nicole Richie? Det tycker jag vi kan göra. Jag menar, kolla bara på hur hon gör det. Ett par enkla jeans shorts med ett lite större linne och där har du det. Inget snack om Jesus sandalerna, tummen upp för den Nicky och hatten gör 80 % av jobbet tycker jag.
Hon är definitivt min inspirationskälla för att mixa och matcha på killsidan. Jag får många idéer utifrån henne som jag sedan gör om till min egen stil och det gillar jag.
Hon är en legend!

Kommentarer
Postat av: jullan

du har griiim stil dany!

2008-06-23 @ 15:10:08
URL: http://rosajulia.blogg.se/
Postat av: Dany the blogger!

Julia: tack hetnos!

2008-06-23 @ 19:38:02
Postat av: Lovisa

Synd bara att hon är så himla smal..

2008-07-01 @ 13:58:02
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Dany the blogger!

Lovisa: hon e fin endå :D

2008-07-11 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0