Sthlm nästa onsdag för att se Carin Wester sprida sin kreativitet för fullt.

Läste på snygg-klingans blogg att Carin Wester visningen kommer att vara utomhus utanför Berns och det bästa.. DEN ÄR ÖPPEN FÖR ALLMÄNHETEN :)
Så då tog jag tag i det här och kontaktade några vänner till mig och de sa JA direkt så det blir att dra upp till Sthlm next week, stannar nog hos min skådis syster medan de andra bor på vandrarhem eller så bor jag där me dom med.
Hursomhelst, det kommer bli nice! Jag längtar. Jag ska ha en egen stol hoppas jag på och sitta oh glo in varenda lilla detalj. Älska Carin Westers design, så grymt bra är hon. Det nästbästa är att våran supermodell Anna från Mikas går den, så då ses vi där med ;)
jag är superduperglad. Gaah! Min första visning :)

Hejjs!



Next week, it will be me in that chair hopefully :)

Kommentarer
Postat av: una

guud, jag vill verkligen gå!

2008-06-26 @ 17:21:40
Postat av: Dany the blogger!

Una: Vem vill inte :P men palla!

2008-07-01 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0