fuck fashionshow. hello Arvika :)

Jagg skippade Sthlm-resan, carin wester visningen, lunch och shopping med Carre och Emma för att det kändes lite onödigt just nu.
Så dagen efter jag bestämde mig detta så övertala min föredetta (bästaste) klasskompis Hanna mig att dra med till Arvika med henne och hennes familj. Jag tänkte, 1000 kr blir nog för möee med den ekonomin jag har just nu, men icke sa nicke. Jag ska fan inte missa Lykke Li oh Robyn så jag tog tag i telefonen och pratade direkt med mammsen. Berättade att Hannas familj har en sommarstuga där med så det blir frukost och morgondopp varje morgon efter att man vaknat helt dazed and confused efter varje festival dag. Jag är så jävla glaaaaad!

ARVIKAFESTIVALEN 2008!!!!!!!!

Börjat packa ner det som behövs och i mitt läge blir det, korta shorts för hela bunten, linne i olika färger, heta långa tröjjor som värmer en på kvällen, XL tshirtarna och självklart den berömda hatten jag bär :)

Hejjs!




Lykke Li feat. Kleerup - until we bleed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0