carin wester, in my dreams!

jag hatar detta. jag hatar detta. jag hatar detta.

nu kan jag nog ej åka iväg med mina älsklingar carre och emma till hufvudstaden och se carin wester!!!!!!!!!!!
orsaken: för lite pengar i grisen för att buy some tågbiljetter. no place to stay. skådisyrran Maral jobbar hela tiden denna veckan. så det är liite surt nu oh dany david är inte på bra humör just nu.

fuckfuckfuckfuck!


Jag som hade velat sitta där oh glooo på alla modeller som ej kan gå förutom Anna som är grym!
Henne missar jag också, ååh! suck. hejjs! 

Kommentarer
Postat av: carre

Vännen, sälj dig på ebay!

2008-06-29 @ 15:47:59
URL: http://kidnordic.blogg.se/
Postat av: Dany the blogger!

Carre: älskling, ja e redan såld! hah!

2008-06-29 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0