stilen ända ner i stövlarna..


Jag saknart så mycket! Här är jag och min bästaste vän Hanna på väg till festivalområdet =)
Detta var dag 2 och outfiten var jag helnöjd med samt Hannas heta outfit med, hur tuff är inte hon?! Jag kallar henne min kate moss! Höhö..
Min outfit
Tshirt: Jack&Jones
( mitt bästaste fynd därifrån nånsin. )
Shortsen: Tommy Hilfiger vintage, ( fick dom av min kusin när jag var i Usa år 2004, han hade då använt dom ett tag också och det är förrän nu jag avänder dom för att dom är så jävla heta. )
Solglasögonen: H&M.
Stövlarna: Överskottsbolaget. En riktig festivalsnubbe skall alltid ha ett par gummistövlar oavsett vädret.. Kände en hel del smärta i fötterna då det var över 25 grader varmt och inga sockar, hur dum får jag vara ibland? Men kom på det sen.


Kommentarer
Postat av: melinda

hejsan! nu är du med på min blogglista, jag visste inte vart jag skulle lägga dig så du hamnade under kategorin mode, vill du ändra så säg bara till!

Dessutom får du godkänna att jag använder den där bilden, vill du inte ha en bild breve länken så tar jag självklart bort den!

Ha det bra!

2008-07-23 @ 17:26:18
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Dany the blogger!

Melinda: oh tack så jättemycket :) glad jag blir!

Det går alldeles utmärkt ;)

taack än en gång!

Ha det bra!

2008-07-23 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0