solbrännan var höjdpunkten på denna resan.

Det har varit hur hett som helst i Göteborg!
Sjukt bra väder och hoppas att det fortsätter så.
Lördagen tog vi det lugnt igen och spelade in massa roliga teater klipp i telefonen och skall sätta upp dem på youtube, haha!
Söndagen, dagen då vi skulle bege oss hemåt mot våran lilla stad bläääSkövdebläää.
Drog till den bästaste stranden jag nånsin sett i Sverige, den ligger vid frölunda, Askim tror jag det hette.
Helt underbart och hur stort som helst. Självklart tog jag olivolja på hela mig 400 ggr om och sedan ett dopp då och då i det fina, grönljusblåa vattnet som var saltvatten dessutom =) Hej solbrännan säger jag bara. Jag har saknat dig!
Bilder..

   
 

Kommentarer
Postat av: una

du är så brun!! ångest! sooola idag.

2008-07-28 @ 09:42:48
Postat av: Dany the blogger!

Una: haha men nu e du med brun :P

ja e mer röd/brun men snart blire hel brun :P haha!

2008-07-28 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0