shopping för elin, hatt igen för dany

Idag åkte jag in till stan vid 11 tiden för att möta upp en snygg Elin från Skövde i en lång och snygg klänning oh hon var så het!
Vi drog och shoppade massa till henne för att hon har fått lön och jag var väääldigt avis men men, sånna puckar får man ta när man sitter och glor på våra bästa år istället för jobbapobba...
Jag hade lite money med mig iaf men hittade ingenting förutom en lilla meny med Elin som vi glaffsa i oss utanför domkyrkan på parken där, mysigt värre!

Men men, det får bli att köpa min hatt imorgon igen från H&M, hade velat ha mer pengar men så är livet ibland..
Känner mig inte så hel idag men snart blir det monopol (den nya) med sysslingarna och myyys! Hejjsvejjs!


Kom på en sak som gjorde mig glad, älsklingen fick sin present igår från mig som jag hade köpt i Sthlm på Monki oh hon äälskade den som tur det. =) 

Kommentarer
Postat av: una

ja, verkligen! jag har på mig den precis just i denna stund ;)

2008-07-26 @ 17:43:07
Postat av: dany the blogger

Una: wiho!

2008-07-27 @ 00:43:17
Postat av: Dennis

Yes, I totally agree! :) Size 00 modeller har aldrig varit bättre! :P

2008-07-27 @ 08:44:10
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Dany the blogger!

Dennis: INDEED!

2008-07-29 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0