nästa station, göteborg central..

Innan jag skulle dra mot tåget så såg jag en het Erika som jag ej sett på aslänge stå där i resecentrum. Jag kramade henne stort och vi båda åkte med tåget till Gbg. Hon ska till Oslo och ha de underbart och som tur dee så hann jag se henne sista dagen och få några timmar med henne.

Väl framme vid 12 drog vi oh käkade, träffade Una och sedan sa goodbye till Erika.
Jag och Una drog lite på stan och sedan till min provspelning i EskimoAvenue studion. Vääldigt bra gick det och allt kändes perfekt,, även enligt dom =) så var superglad efteråt och väldigt nöjd med det jag fick fram av mig själv. Hoppas!

Nu är jag at my cousins place och snart blir det mys och monopol =)
Hoppas ni alla mår bra och ta det lugnt ute i den här heta värmen, helt sjukt men underbart =)
Hejjs!

   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0