min röst på prov.

NU HAR JAG SKRIVIT 100 INLÄGG! GRATTIS TILL MIG! =)

Jag är superdunder glad :)
Först och främst så fick jag ett samtal av Nordens största dubbningsagentur, EskimoAvenue från Göteborg där han sa att jag ska komma på "provröst-inspelning".
Det är till en ny tv-serie som ska dubbas här i Sweden. Jag är glad för att det passar perfekt. Min familj och jag ska till gbg på fredag men lilla ändringen blir att jag åker tåg lite tidigare så är jag framme innan dem åker ner med bilen. 
Hoppas jag får rollen för hur kul är inte det att höra sin röst och se en annan spela karaktären på tv:n.
Sjukt kul tror jag det kommer att bli.
Ska bara hitta dit också, haha!


Dany säger:
- lägg av med det där! Gå genast tillbaks och hämta ölen och sen säg förlåt! ....... bryt, bra!
typ?! haha!



Kommentarer
Postat av: una

vi hittar ;)

2008-07-23 @ 15:57:35
Postat av: Dany the blogger!

Una: det gör vi ;)

2008-07-23 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0