ett färgglatt bälte behövs i tillvaron just nu.



Jag kan inte direkt kalla min tillvaro mörk, men jag har en stor längtan av ett färgglatt bälte och rosa-lila-grönt vore inte fel. Väldigt coolt bälte att kanske ha till chinosen eller varför inte till ett par heta jeans och en nice t-shirt till sen woopsi är du den gladaste på festen eller kanske bara på stan.
Ska kika in på massa Second hands butiker i Göteborg nu till helgen då jag åker med familjen till släkt och vänner :)
Om ni vet vart det finns direkt så kan ni väl let me know?
Hejjsvejjs!

Kommentarer
Postat av: melinda

hade jag vetat, hade ja berättat ;)

2008-07-22 @ 19:22:12
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Dany the blogger!

Melinda: oh man tackar :D

2008-07-23 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0