Dany is doin it again.

Fick ett vääääldigt viktigt samtal från skådisagenturen Molander A Casting nu på morgonen som väckte aset av mig.
Såhär på ett ungefär lät jag:
- HALLÅÅÅÅÅ?!
- Det var från..... blablabla!

Snacka om att skrämma iväg folket?! Haha, de e så typiskt mig att svara i telefonen på morgonen som om jag är ett stort fult monster, jag menar, undra bara vilken bild dom får av mig redan då bara genom det där Hallå:t ?! skrämmande..

Hursomhelst, jag ska på ännu en provfilmning för en ny reklamfilm och förra gången var det för McDonald's, där jag landade bland de 3 bästa =) utav 100 st, väääldigt stolt men surt att jag ej fick den. Nu är det för Lidl =)
Jag är glad, men samtidigt vääldigt förvirrad för att nu ska jag opp igen till våran kära hufvudstad redan på onsdag och måste boka biljetter. Hoppas de finns sånna som är bra matchade med allt.
Gaah! Aja, de e sånna puckar man får ta!
Btw, får svar denna veckan om jag fått Max jobbet i Sthlm, var på jobbintervju förra onsdagen i Kungsträdgården :)
Hoppas oh hoppas inte, vet inte riktigt just nu vad jag vill förutom att få den här reklamfilmen!
Nu ska jag fixa mig lite oh sedan dra mot Götet för att träffa tjejen :)
hejjsvejjs!

None
Då blir det att besöka Filippa K igen och pröva lite nya plagg och fota samtidigt i dressroom, haha!


Kommentarer
Postat av: emelie

lycka till vännen! You´re the best! ;)

2008-07-14 @ 12:35:44
URL: http://www.lowpaint.devote.se
Postat av: Dany the blogger!

Emelie: åååh, taack vännen!

det värmer!

2008-07-14 @ 13:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0