bloggfest på Avenyn på fredag and im INVITED!

Idag ringde jag chefredaktören Mikael på Aveny.se för att berätta lite hur allt har gått nu efter studenten oh så snacka vi en del. Bestämde en fika imorgon för att snacka lite om framtiden och samtidigt om fredag!
Han bjöd mej nämnligen till en stor bloggfest som kommer att hållas på fredag av han och bloggerskan Stina Lee och jag är superdunderglad! Jag kan inte fatta det än, att jag, Dany David ska på sin första stora fest i Gbg och det kmr vara en del kända ansikten där :) Helt sjukt!
Kissie kommer meed, så det kmr bli kul att träffa henne, har snackat en del oh skulle träffas i Sthlm men har tyvärr inte hunnit det :/ Men det ska bli fun :) Jag längtar!
Två goda nyheter på 1 dag, hoppas det fortsätter så i framtiden!
Nu ska man se vad man hittar in the closet till fredag! Spännande. ska man köra på classy? eller party?
Let's find out.
Nu drar jag snart till tågstationen för att sätta mej i ett äckligt Intercity tåg mot Gbg :)
Pusssss


Mikael, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0