arvikafestivalen, fucking amazing.

Jag ville inte att det skulle ta slut.. :'( buuuuuhuuu..
Det var det bästa jag nånsin varit på. Bästa Robyn, bästa Håkan, bästa Kent och framför allt BÄSTASTE LYKKE LI!
Jag stod längst fram vid scenen och bara väntade på henne i 45 jävla minuter. Sen kom hon och soundchecka och jag smälte direkt. Sen spelade hon och vi hade ÖGONKONTAKT jättemycket och Tack Lykke, du gjorde allt bra då :)

Alla tredagars outfits kommer jag lägga upp med, men just nu har jag inte bilderna hos mej, dom är hos bästaste Hanna :)
Jag blev även förkyld och fick feber sista natten och frös som ett as i tältet. De andra två dagarna vaknade man av all svett och värme i tältet för det var så jävla varmt ute men sista dagen var katastrofabel för de flesta tror jag.
Det skönaste var att efter varje morgon så drog vi till Hanna och deras sommarstuga, tog våra morgondopp, åt kunglig frukost och sedan lunch och hipphopphey så var vi tillbaks till festivalen...

Jag hade "time of my life".
Så gryyyymt och är jag kvar i Sverige next year så kan ni alla förbereda er på att se my face där igen :)
Hejjs!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jaha, okej... Det låter nice.

Hos mig är det mest jobb för närvarande faktiskt. Skönt att någon kan ta det lugnt iaf.

Kul med agenturen, good luck. ^^ Ciao...

2008-07-11 @ 17:52:06
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Dany the blogger!

Dennis: jaaa, okeej :D hihi, har du agentur då?

aaa, men jag söker jobb nu, eller så drar jag till Usa, vet inte riktigt :D får se :D

får träffas nån dag :D ha de bra!

2008-07-11 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0