2 + 2 = 4



Imorgon åker jag till Arvika, Veronica till Halmstad, Elin jobbar för fullt på en fabrik i Falköping på vardagarna och Emelie gör ingenting just nu. Jag vill inte lämna Emelie, gah :*( men nu blir det såhär och vi har löst allt detta med att Elin&Emelie ska dra på sin "lilla" semester under helgen som är på väg så det är ju bra :) Dany är glad för att inte ha lämnat Emelie i sticket. Veronica ska njuta av sommaren i Halmstad med killen.
Men jag ska se Lykke Li, Robyn oh Adam Tensta med världens bästa Hanna och hennes syrra Maria :)
Una, tjejen min är där med Rebecka the hippie så det kmr bli grymt.
På tal om Arvika, har packat klart nu, drickan fixad och blev ägare till ett par nya och heta gummistövlar från ÖB för endast 149 kr :) Bra kap för att bli en Arvikare tomorrow :)
Detta blir alltså mitt sista blogginlägg nu ända fram till Söndag, men ni klarar er va? Ja det gör ni :)
Ut med er och partaja lugnt så hörs vi!
Hejjs!

Kommentarer
Postat av: REBECKA

TJOHOO!

Ha, Rebecka the hippie:P XD

2008-07-02 @ 10:49:38
URL: http://whatarewecreating.blogspot.com
Postat av: Dany the blogger!

Rebecka: hahah! jaa, vi ses där! ;D

2008-07-02 @ 11:09:37
Postat av: GP

Hey! Här är tävlingen!



Tävling: Så här i sommartider. Vilken är den bästa presenten du

skulle vilja ge till din bästa vän?

Var: www.uteinne.blogg.se

Regler: Det får vara vad som helst, oavsett pris eller kategori.

Vinnare: Vinnaren presenteras fredagen den 11 juli.

Pris: Stylingprodukter från Björn Axén till ett värde av ca 350 SEK

Lycka till =)

XOXO GP



Kolla in bloggen!

2008-07-02 @ 11:40:16
URL: http://uteinne.blogg.se/
Postat av: Jasmine (http://byJasmine.blogg.se)

Tjaaa! Jag Jasmine från SP3s om du tyyp känner igen, hade ingen aning om att du hade blogg. Kul! Snyggt blogg btw. Förresten, värst vad man smörar nu då haha, ta det inte så... men jag har under alla åren tyckt att du haft skön stil! Kör hårt på det! MVH //Jasmine!

2008-07-03 @ 19:26:13
URL: http://byjasmine.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hello =) Nice att du hittade till min blogg... Jo, det var längesedan. Vad händer? Ciao... ^^

2008-07-11 @ 06:47:02
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Dany the blogger!

GP: jag orkar inte goran :/ ja e för lat denna gången!

Jasmine: Taaack så mkt :D glad jag blir :D jag känner igen dej ;) du har med snygg stil ska du veta ;D

Dennis: Just nu vilar jag bara. E helt död efter skolan :)

2008-07-11 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0