1 dag i sthlm oh så mkt gjort.

Im back now from our lovely supercity!

Kom fram vid 1, gick raka vägen till Beyond Retro på Drottningsgatan och hälsade på Emelie från Arvikafestivalen, snacka om att hon blev överraskad och superglad :)
Sedan fortsatte jag mot Söder för att hitta Kerin som plåtades för en tidning. Hittade ej först, orkade inte så jag gav upp och hamnade på Burger King. Mkt värt :)

Sedan in mot Rådmansgatan för att hitta min provfilmning och efter många spring och steg ( mina hälsar är döda btw, aldrig mer nya skor och ha på sig i en storstad ) så hittade jag stället.
It all went very well, gillar inte att snacka så mycket om sånt här för ja tkr de e bad luck så hoppas på det bästaste :)..
Sist men ej minst träffade jag skådissyrran Maral vid Slussen och vi drog till Kerin, hon hade hittat dit förut under dagen som tur. Så ända fram till klockan 9 spenderades kvällen i studion och vi åt oh åt all deras mat jag oh Maral, haha!
Bilderna blev sjukt snygga. Verkligen, snart Milano då Kerin! ;)

Sist men ej minst drog en dötrött Kerin hem och jag oh Maral började klubba runt. 4 klubbar hann vi med i Gamla Stan och Södermalm :) Snacka om att jag var på partyhumör eller what..
Nu ska jag fixa mej inför utgång tonight!
Hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0