Pilotvisning av GLIDARE i Sthlm!

Idag fick jag reda på att jag ska opp den 20e februari till våran kära Hufvudstad och kolla in vårat första avsnitt i GLIDARE. Hoppas ni har sett trailern som är ute nu på hemsidan..
Tv-serien kommer att förhoppningsvis att bli en succé både hos svenska folket och hos ett tv-bolag.
Hålla tummarna får vi alla göra =)
Jag spelar alltså då lillebror till en utav de 4 huvudrollerna. Mina scener har jag redan spelat in och jobbet tog mer än 13 timmar att göra.. Känslan i kroppen var så undebar när jag var där och filmade, att bara vara framför kameran de ögonblicket var så underbart. This is the future for me!
Äntligen fick jag se hur kämpigt det är att vara en skådespelare, det är ju det jag vill bli.
Så hoppas på Glidare!         www.glidaretv.com




image5










Kommentarer
Postat av: Maria

HOPPAS NU DANNY!!

2008-01-24 @ 21:35:37
URL: http://stylespiritual.blogg.se
Postat av: ernst

Det vankas skit enligt trailern

2008-03-08 @ 12:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0