Im back med en Whyred tröja!

Japp, nu är jag igång med bloggandet igen.. Hade lite och göra dem senaste dagarna.. Har en födelsedagsmiddag/fest på fredag och temat är maskerad. Så imorgon blir det stan med några vänner för att hitta lite saker och få lite idéer. Jag har även köpt en ursnygg Whyred tröja från en cool butik som heter Yap. ( Har varit modell för deras kampanj, bilder kommer snart ).  Den är ashet nu till början av våren och jag bara älskar den lilla knappen som sitter fastsydd på framsidan av tröjan. Kameran är på lagning så snart blir det mer nya bilder på mej med dagens outfits och massa sånt..
Jag är nöjd och glad =)
Hejjsvejjs!

image17

Kommentarer
Postat av: erika den snygga

heeeeeeeeeeej snyggiing! :)

2008-01-31 @ 20:20:32
URL: http://www.deardaisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0