skorna jag aldrig släpper iväg..


Hjälp mig någon!!??!!
Snart behöver jag slänga mina finaste skor av alla. Mina vintageskor från teater förrådet..
Jag har gått på något konstigt sätt så hälften av "klacken" har böjt sig så jag går snett nuförtiden. Ser ut som jag har fått något uppstoppat i rumpan, haha!
Tror ni det finns liknande skor nånstans?
Nu drar jag snart till Göteborg för att spela in de sista replikerna som bara kommer att ta några minuter sen blir det kiss and goodbye oh sätta mitt ass igen på tåget hem för att fixa inför kvällen.

Här ska det dansas och drickas! 
Hejjsvejjs! 


Det finaste paret jag någonsin ägt. Jag SKA ha nya liknande.

Kommentarer
Postat av: johan

hehe jag såg dig dany! :D

2008-08-29 @ 17:05:30
URL: http://joyan.blogg.se/
Postat av: una

klacka om de istället;)

2008-08-29 @ 22:20:42
Postat av: dany the blogger

johan: jaa, ja såg dig ;D

una: oh juste!

2008-08-30 @ 14:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0