party all the time and we kind of like it..

Godmorgon babes!
Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte har varit snäll och bloggat lite, 1 dag kanske, men ändå!
Det har varit folk hos mig, det har kommit folk och gått, det har varit städning här, det har varit liiiiiiiite stressigt så därför, men nu ska detta aldrig mer upprepas =) Hoppas eran fredag var grymt lyckad, min var det! Det blev några glas vitt och mys på en härlig krogrestuarang som heter Pims i Skövde, besök den ;)

Today, party aswell again. Och denna gången hoppas jag på utgång, först förkrök sen ut!
Jag lägger upp lite senare några bilder från dagarna vi har festat samt outfiten som jag bar.
Have it your way ;D
xoxo D.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0