next stop, Göteborg central..

Satt uppe till 3 och pratade i telefonen me Linn, helt sjuka är vi i telefonen när vi blir trötta, haha!
Sedan när jag äntligen somnade så ringer Maral och väcker mig kl. 5 på morgonen och jag förstod ingenting och blablabla.
Så humöret är inte direkt på topp idag.
Nu ska jag packa liiite för att sedan bege mig mot Göteborg vid halv 5 till mina sysslingar. Är tvungen att åka redan ikväll för att annars hinner jag inte vara vid Andra Avenyns studio 07:50. Galeeet tidigt men ska bli spännande och lite cash passar perfekt för min plånbok nu!
Uppdaterar er från götet sen, kanske hinner med att slänga in en dagens senare, pusshej!



Kommentarer
Postat av: LINDA

HAHA. så du hittade även hit ;) bla bla nej

2008-08-03 @ 14:36:52
URL: http://lindanordstrom.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

linda: haha jaa :D

2008-08-03 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0