Gbg i några minuter. Deppig i några dagar. Glad snart.

Hej!
Sorry för att jag inte har bloggat på ett liitet tag nu men det är bara för att jag har tagit det lugnt ute i landet hos familjen Landgren- Hilmersson. Hos min bästa vän Hanna :) Så skönt att vara ifrån "stadsfolket"..
Jag är inte peppad inför helgen, vill ej festa egentligen men är medtvingad och självklart ska jag försöka ha det kul.
Staden Skövde har nämnligen sin årliga Matfestival nu under helgen oh då det blir massa mat och karuseller, jippie! Kul!
För 4 år sen var det underbart men för 4 år sen så tänkte inte lilla Dany så klart.
Men men, nu sitter jag här i min soffa som är i mitt rum med mitt egna bord, har gjort det så fint oh det blir bara bättre.. Anyway, deppar över att jag måste ta ett tåg till Göteborg på morgonen för att dra till studion oh spela in några kvarglömda repliker som vi glömde spela in oh detta kommer bara att ta några minuter, jaa får la icke sa nicke klaga oh gå dit oh göra det, sen sätta sig på tåget hemåt igen oh fixa inför kvällen.
Just not gonna be a life of a party!

Lyssna nu på Amy Winehouse oh slappna av. Det hjälper mej så förbannat bra!
Hejjs!


Vad ska jag göra?!?! tänkte Irina och blev världens hetaste supermodell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0