day 1 in the studio, it's fucking amazing

Inspelningen i Studion today gick jättebra! Redan klar med 2 avsnitt på bara 3 timmar, snart efter nästa vecka börjar heldagsarbete. Ska bli skojj och har runt 37 avsnitt kvar att spela in. Den enda nackdelen med detta är nog att man är inne i ett litet bås typ med ett fönster där man ser the boss, oh rummet är runt 1 kvadratmeter haha och är helt svart typ. En mick, ett par hörlurar, en dataskärm och ett manus. That's some good stuff!
Ska bli spännande, jobbigt, viktigt men vääldigt kul och jag älskar jobbet redan.
Jag är så glad! Kan inget annat än att bara le oh vara nöjd över den här stora chansen som jag fått.
Ska bli spännande att se mina andra skådiskollegor snart på den heta festen dom ska anordna för oss =)
Åkte hem vid 5 tiden från Götet och tar det bara lugnt nu här hemma. Ser fram emot veckan, ska bli lite vildt, lite lugnt oh next week, contract, work work and work. Hejjs!


Den här bilden förklarar nog känslorna jag har i kroppen just nu.

Kommentarer
Postat av: Kilbacks Alexandra

Hej Dani :) Hitta din blogg,det var evigheter sen du typ gled runt på kilbacken med mig hahaa..( komer du ens ihåg mig?) Kul att se att du har fått din dröm i uppfyllelse för hur länge har skådespelare eller iaf att stå i rampljuset, vart din dröm? Passar ju perfekt eftersom du SKA synas, liksom Du ska inte vara gömd om man säger så :) superkul alltså! ser la dig på stan då&då fast nu lär du va upptagen så det kommer inte att hända hehe, men synes!:)

2008-08-13 @ 00:48:04
Postat av: dany the blogger

Alexandra: heeeeej! gud vad kul att du hitta hit :D jaaa, de e ju detta jag vill hålla på med! Haha, taaack! Jaaa, men du får hälsa :D vi får la hitta på något snart ;D haha! Vi ses säkert ;D ha det bra! <3

2008-08-13 @ 03:16:04
Postat av: Tobias

svar: tack :D kul att höra!

2008-08-13 @ 06:08:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

tobias: :):)

2008-08-13 @ 22:11:40
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA inga känslor i den bilden.

bara ful, som du.

2008-08-14 @ 17:56:09
Postat av: Alexandra

klart vi måste träffas! :) säg bara hur jag kan kontakta dig så :)

<3

2008-08-14 @ 21:16:32
Postat av: dany the blogger

alexandra: jaaaaaaaaaa bra!

msn? adda mig:

[email protected]

pussen

2008-08-15 @ 03:10:24
Postat av: Alec

yes, addar dig :)

2008-08-16 @ 11:46:56
Postat av: dany the blogger

alec: bra!

anonym: ta dig i arslet tööönt ;) känner lukten av avundsjuka! Skaffa dig ett liv oh sen kommentera andras blogggar ;D

2008-08-16 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0