dany is doin his job


Förlåt för att jag inte har bloggat så mkt ännu! Ska försöka bättra på det. Idag jobbade jag i studion 3 timmar oh hade svårt att sova inatt, satt oh kolla på Jerry Springer show, människor är sjuka säger jag bara! Istället för att attackera den som haft sex med sin man eller kvinna så tkr jag man ska attackera den man bor med som har sex med någon annan.
Aja, whatever, ska upp tidigt imorgon med för att jobba again. Det börjar rulla på nu oh jag är glad för att jag gillar mitt jobb. Premiär för tvserien blir i oktober, datum oh tid kommer senare och då blir det Cartoon Networks all weeks long, ska bli spännande men samtidigt läskigt att höra sig själv på tv.
Nej, nu blir det lite chill oh sen sova.
Hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0