carolina, don't leave me :(


Snart drar du till Bryssel oh på ett sätt är det så skönt att lämna landet ett tag, få leva ett nytt liv, jobba som aupair oh leva livet och tjäna lite money men samtidigt, HUR FA-AN SKA JAG KLARA DETTA?
Jag hatar att jag redan saknar dig så mycket för att vi båda har haft det fullt upp under hela sommaren. MEN, nu på fredag har du en "goodbyefest"  oh massa från föredetta estetklassen kommer.
Jag och Hanna ska göra din kväll till " the night you always will remember."  
det är fun men vafan?!..

Jag kommer ringa dig massa,
jag kommer smsa dig massa,
jag kommer skicka fina brev med bilder på mig men främst av allt,
jag kommer alltid att älska dig!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj, ska hon så långt? Det kommer kännas konstigt i skolan idag utan er alltså.. Er treor. Det kommer bli tomt på ett sätt men så kommer ju nya ettor också.. :) Men nu blir det allt färre att se upp till, haha!

2008-08-20 @ 08:15:59
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

lovisa: oh vad snäll du är :D

vi saknar er också :D helt sjukt att det inte är någon skola mer för oss :/ aja :D men men, får ses någon dag :D puss!

2008-08-21 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0