andra avenyn och jag är statist

fick ett samtal av andra avenyns castingansvarige på statistsidan oh blev tillfrågad om jag ville vara med som statist nu på måndag när vi ska spela in en restaurang scen i Gbg. Hell yeah och fick information om vart, när och massa skit.
Det ska bli skojj men det enda som bother me är 07:50 ska jag stå utanför den stora studion som ligger på Lindholmen. Det ska bli nice, Una ville dom ha med också så måndag, andra avenyn, hej statistjobb, du betalar mig rätt bra =)

Hejjsvejjs hetnosar!


Kommentarer
Postat av: Lina

ne shit vad coolt! =) skulle med vilja va statist i andra avenyn!

2008-08-02 @ 12:00:07
URL: http://linamatildaohlsson.blogg.se/
Postat av: Dany the blogger!

lina: du kan ansöka till det via deras hemsida vet du va ;D?

2008-08-02 @ 13:59:29
Postat av: gina,

fan va kul :) vill också! haha

2008-08-04 @ 22:42:42
URL: http://ggina.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

gina: jaaa, läs mer på deras hemsida då ;D

2008-08-05 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0