allt gick bra today!

jag återkommer mer med lite mer details om idag.
var nämnligen statst i premiäravsnittet för denna säsongen i Andra Avenyn.
Började dagen med att vakna klockan 6 på morgonen och bege mig mot centrum, väckte självklar sysslingen min för lilla Dany kan ingenting göra utan henne och sedan möta Una vid brunnsparken. Kom fram vid lindholmen runt halv 8, väntade lite spänt med de andra statisterna, såg en nyvaken Fortesa och några andra kända ansikten.
Scenen vi var med i så var det ett par statister som satt glatt i restuarangen bredvid kim oh tony medan ja, una och två andra stod glatt med filip berg och var hans kompis "gäng" haha! Det var roligt. Syns faktiskt en del och det kommer bli ett spännande avsnitt.
21 september, SVT, klockan 20.00 tror jag =)
återkommer som sagt. nu ska ja äta lite soppa i det fula vädret.
Träffade btw en glad agness idag på solo i gbg, första gången vi träffade :D
ha det finemang!

Kommentarer
Postat av: julia

haha härligt :) hur gick det?

Filip är ju skit kul.

Nja vi pratade bara lite men jag tror att ingen av oss insåg att vi va där för samma sak

2008-08-05 @ 11:36:46
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: julia

haha härligt :) hur gick det?

Filip är ju skit kul.

Nja vi pratade bara lite men jag tror att ingen av oss insåg att vi va där för samma sak

2008-08-05 @ 11:36:46
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Jessiika

omg dani .. ska du vara med i andra avenyn?:O

Ja lskar kiim,hamza & karim .. !!!

2008-08-05 @ 11:38:08
Postat av: julia

vad har du för planer för dagen då?:)

2008-08-05 @ 12:09:21
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: julia

vad har du för planer för dagen då?:)

2008-08-05 @ 12:09:23
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: dany the blogger

julia: haha okeeej, jaa han e trevlig :D min dag idag blir la att åka hem från gbg från mina kusiner :)

jessika: jaaaa :D haha första avsnittet :P säsongsavsnittet, 21a september ;D

2008-08-05 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0