Jobb eller Panik efter Studenten 2008?!

Japp, då har jag fått tillbaka min panikångest över att jag tar faktiskt, tro det eller ej, studenten om 2 månader och 10 dagar.. Okej, Tv-serien är i förhandlingar med massa tv-bolag och icke sa nicke vet vi när den processen kommer att börja.. Men kanske ett klädesbutiks jobb i Sthlm innan bara lite för att tjäna some money?!..
Eller kanske dra till min moster/ faster and the rest of the cousins i Canada / USA ?!..
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra,, men Sthlm lockar iaf..
Vi får allt se, men EN sak jag INTE ska göra efter studenten,,, inget jävla tv-tittande på "Våra bästa år" och bara ta det lugnt!!!! Jag vill börja mitt liv nu, jag vill ut i världen, jag vill skådespela, jag vill visa alla vad jag kan!!!!!!

image113


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0