everything went good!

Det var en underbar dag, solen sken och allt var superläckert!
Kläderna och allt satt perfecto oh jag var glad :)
Kylan började att klämma in i min hud efter ett tag och det var ganska lång tid tills jag skulle plåtas andra gången i den sista outfiten! Men det gick bra och det var underbart kul! Var hemma hos Hanna vid kvart i 10, missade körslaget Live, men hade de inspelat så det var bra iaf, men Team Linda åkte ut :/ aja!!

Bilderna kommer senare från plåtningen och tidningen säljs på fredag 2 maj då vi också har premiär på teatern för "En midsommarnattsdröm"..
Än så länge får ni kika in lite bilder som jag tog hemma hos Hanna ute på landet i Binneberga förra veckan :)
soo long!


image124

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bra bilder, min favorit är den där du klättrar på trappan! :)

2008-04-28 @ 16:20:27
Postat av: Dany

Lovisa: hih :) taack :)

2008-04-29 @ 00:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0