äntligen en ledig lördag! eller?

Neppp! det var exakt det jag trodde!!
Nu när vi äntligen fick denna lördagen som ledighet och rensa tankarna från teatern bara liiite, så har jag och min klasskompis även vän, Hanna bestämt att just idag att ställa upp som modeller och bli plåtade för Mariestads tidningen för några ska göra ett kollage om
Student special!
Så just nu håller jag på och packar för jag ska sova hos Hanna IGEN! haha, körslaget, rösta på Team Linda! ;)
Klockan 5 hämtar en bil oss och kör oss nånstans mellan Skövde och M-stad.. Ska plåtas vid ett gammal skjul.. Coolt!
Så återkommer imorgon efter jag repat på teatern :)
Sooo long snyggingar!

Btw, tell your self every day in the mirror, YOU GOT THE LOOK!

image123


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0