sthlm med klassen :)

Åkte till våran kära Hufvudstad i onsdags oh det blev en del massa teater och museum besök..
Den första föreställningen blev Edvard den andre på Stadsteatern, en mycket bra men väldigt lång pjäs, ( 3:50 timmar. )
Sedan var det restuarangbesök på en härlig båt på Söder, en Thailändsk restuarante :) väldigt stark mat men så himla gott!
Torsdagen var det shopping fram tills 16:45, då det var dags för våran speciella rundtur i DRAMATEN :)
Det var så grymt kul, fick se massa kläder och olika rum och scenen och under scenen och allt det underbara med teater, men självaste pjäsen, HAMLET, sög totalt. Somnade under första timman, så himla booring och verkligen  inget samspel med publiken så hälften tror jag sov. Wonder why?!..

Fredagen var den sista dagen med klassen, sedan skulle dem hem, men jag skulle stanna hos mina släktingar. Det blev Djungelboken på Stadsteatern och den var så gryyymt bra! Väldigt bra samspel med oss, och sköna låtar och himla bra drivkraft i pjäsen. Mycket bra Stadsteatern :)  Samt så hade vi Fares Fares i publiken med oss, en väldigt bra skådis och regissör!
Sedan var det dags för att åka hem, jag och Emma som också skulle stanna kvar över helgen vinkade dem goodbye och sedan fortsatte jag min shoppingtur efteråt :)

Bilder kommer snart på det jag har köpt samt lite andra sköna bilder :)
Ska ringa oh gratta min älskade vän Veronica som fyller hela 17 år :) GRATTIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0