colours.

Nu är det dax att gömma undan allt varmt och stickat..
Nu är det time for some shorts och det är självklart H&M, som har gjort mig lycklig nu!
Jag har bestämt mig för dom gröna men är fortfarande lite osäker på om jag ska ha dom ljusblåa också eller dom röda.. Help? Ska ju köpa ett par ljusblåa chinos också, så kanske blir för mkt med ljusblått, men men, himlen är ju ljusblå och varför inte matcha den?! Kör nog på dom ljusblåa också tillslut om jag känner mig själv rätt. Och det snyggaste av allt, vika upp dom lite så ser det ashett ut!
Nu ska jag snart ut och powerwalka lite, hörs senare, later duudes!

image134




Kommentarer
Postat av: Nick the greek

Gröna shorts? Javisst om man vill se ut som en clown så passar gröna shorts alldeles utomordentligt!

2008-05-13 @ 16:58:46
Postat av: Lovisa

Åh, dom va snygga ju! :)

2008-05-15 @ 16:34:11
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Dany the blogger!

Nick the greek: oh när blev clowner knasiga? snälla, alla har sina egna stilar, något du kanske behöver skaffa dej?

2008-05-16 @ 22:55:04
Postat av: Dany the blogger!

Lovisa: visst e dem :P

2008-05-16 @ 22:55:36
Postat av: heyyouwhostandup

har också spannat in dem där, grymt snygga. ska nog köpa dem svarta och dem blåa :P

2008-05-21 @ 08:59:45
URL: http://heyyouwhostandup.blogg.se
Postat av: M....

köp de blå du, för jag har de gröna! :)

2008-05-21 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0